На кафедрі інформатики семінар з питань організації адаптивного навчання

Днями на кафедрі інформатики та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка в рамках реалізації наукового грантового проєкту Development of student’s mathematical competencies through Digital Mathematical Modelling – DeDiMaMo, CPEA-ST-201 9/1 0067 відбувся семінар, на якому розглянуто питання  цифрових інструментів для організації адаптивного навчання математичного моделювання.

Зокрема, доц. Барна О.В. визначила сутність адаптивних систем навчання (АСН) на основі цифрових технологій, що являють технологію, яка автоматично налаштовує навчальний контент відповідно до фактичного рівня навчальних досягнень учня/студента, який ця технологія і визначає, а також відповідно до індивідуальних особливостей (віку, темпу, психотипу тощо). Доцент Балик Н.Р. презентувала  порівняльний аналіз традиційної та адаптивної систем навчання на основі цифрових технологій, охарактеризувала основні переваги АСН, серед яких: автоматизація оцінювання та прогнозування; можливість «адаптуватися» під кожного учня/студента; регулювання ступеня складності навчального контенту; постійне відслідковування індивідуального навчального прогресу; отримання даних про індивідуальні потреби учнів/студентів; можливість відслідковувати власний освітній маршрут; можливість зниження рутинного навантаження на викладачів; можливість постійного вдосконалення навчальних курсів та ін. Доцент Олексюк В.П. визначив характеристики, що притаманні переважній більшості АСН: автоматизація, секвенування, оцінювання, збір даних в режимі реального часу, самоорганізація, розглянув  основні типи АСН: АСН на основі машинного навчання; АСН на основі прогресивного алгоритму; АСН на основі правил; АСН на основі дерева рішень. У дискусії про перспективи запровадження елементів адаптивного навчання у ТНПУ брали участь доц. Мартинюк С.В., доц.Габрусєв В.Ю., доц.Грод І.М., Василенко Я.П.

У подальших планах учасників проєкту Development of student’s mathematical competencies through Digital Mathematical Modelling – DeDiMaMo, CPEA-ST-201 9/1 0067 вивчення технології створення та використання чат-ботів для організації адаптивного навчання та їх імплементація в cиcтему Moodle.

Співпраця кафедри інформатики та методики її навчання зі стейкхолдерами галузі ІТ

На фізико-математичному факультеті – чергова зустріч стейкхолдерів: фахівців ІТ-компанії Unicorn, студентів, викладачів кафедри інформатики та методики її навчання.

Unicorn – це європейська IT компанія, яка готова розширюватись в Тернополі та шукає саме tranee/junior. Із цією метою компанія запускає власну академію, де майбутні спеціалісти отримають якісні знання та досвід для першої роботи в розробці програмного забезпечення.

У «теплій», професійній атмосфері обговорена подальша співпраця.

Детальнііше про ІТ-компанію Unicorn:

https://courses.unicorncollege.cz/en/academy

 

Обговорення співпраці на кафедрі інформатики та методики її навчання

Студенти дізнаються про напрямки діяльності компанії

 

Обговорення можливості проходження академії

 

Фахівці Unicorn зацікавлюють студентів різних курсів та спеціальностей фізико-математичного факультету

 

Розкриття нових можливостей для студентів

  

 Web development and System Analytics courses!

We are Unicorn, European IT company, with offices in the Czech Republic, the Slovak Republic, the Netherlands and Ukraine (Ternopil, Kyiv).

Our main products are in the energy domain. But we also have the outsource projects in eCommerce and banking domains.

And now Unicorn opens an Academy at its offices in Ternopil and Kyiv and offers a free training course for everyone.

The education course will be held in two specializations - Web Application Development and System Analytics.

The duration of the course is 4 weeks for the developers and 3 weeks for the analysts. The start of the course is planned on 24/02/2020 (Developers) and 02/03/2020 (Analysts). The training time is Monday - Friday from 09:00 to 17:00/18:00.

 

To enter the course, you need to have knowledge of English at least of the intermediate level. We have both Ukrainian and Czech teachers.

Requirements:

  1. For web application development course:

-  basic programming knowledge.

  1. For system analytics course:

 - analytical skills, logic and willingness to study.


Best students will have an opportunity to get a full-time job after passing the course!

If you want to apply for a course please send your CV with mark "web dev course" or "system analytics course" to ua.jobs@unicorn.com

Our coordinator will contact you and provide the details (schedule, extended course program, etc.).

 

Тернопільський національний педагогічний університет – учасник всесвітньої ініціативи День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”

П’ятий рік поспіль фізико-математичний факультет Тернопільського національного педагогічного університету є організатором заходів в університеті, які спрямовані на поширення знань про небезпеки для користувачів інтернету та формування умінь щодо уникнення загроз інформаційної та кібербезпеки в мережі. Для студентів університету в рамках заходу викладачі кафедри інформатики та методики її навчання Балик Н.Р., Барна О.В., Василенко Я.П., Струк О.О., Олексюк В.П., Романишина О.Я., Карабін О.Й., Генсерук Г.Р., Скасків Г.М. провели інформаційні бесіди із студентами різних спеціальностей, у яких окреслили проблеми конфіденційності, кібер-залякування, дезінформації, поширення потенційно шкідливого вмісту та хижацької поведінки в мережі та обговорили практичні аспекти уникнення загроз в інтернеті.

Студенти фізико-математичного факультету успішно пройшли сертифікований бліц-курс від Програми Мережних академій Cisco зі складанням сертифікаційного тесту. Усі учасники заходу грали в онлайн гру, розроблену Центром демократії та верховенства права за підтримки проекту USAID «Медійна програма в Україні» – «Вижити в Інтернеті – місія (не)здійсненна» (http://game.cedem.org.ua/).

Запрошуємо кожного долучитись до спільноти тих, хто вболіває за те, щоб кожен міг використати можливості всесвітньої мережі з максимальним пом’якшенням її негативних впливів.   Разом ми маємо право втілювати позитивні зміни в Інтернеті та підвищувати обізнаність з важливих для нас проблем!

80 проєктів до 80-річчя університету

3 лютого 2020 року в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка відбулась регіональна науково-практична конференція «Цифрова освіта: соціально-інноваційні проєкти сталого розвитку університету та громади».

Конференція дає старт курсу «Комп’ютерні інформаційні технології  в освіті та науці», який уже 15 років поспіль проходить у формі тренінгів для магістрантів усіх спеціальностей університету. Діяльність у курсі покликана сформувати компетентності молодого науковця у площині розробки та розвитку інноваційних освітніх, соціальних, наукових, практичних проєктів на базі цифрових технологій. Розвиток програм і розробка навчальних курсів, впровадження нових інструментів і технік навчання, стимулювання народження інновацій і є відображенням прагнення бути на вістрі всього нового, що є візією кафедри інформатики та методики її навчання.

Розпочала роботу конференції проректорка з наукової роботи та міжнародного співробітництва, доктор біологічних наук Фальфушинська Галина.

Спікерами конференції були завідувачка кафедри інформатики та методики її навчання, кандидат педагогічних наук, доцент Балик Надія,  заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бицюра Леонід Олексійович, керівник ГО "Освітньо-аналітичний центр розвитку громад", співзасновник міжнародного музичного фестивалю "ФАЙНЕ МІСТО" Максим Черкашин, продюсерка філії ПАТ НСТУ Тернопільська регіональна дирекція Биндас Зоряна, лінійна продюсерка радіомовлення ua.Тернопіль Моргун Ірина, співкоординатор програми «Вивчення Української Хартії вільної людини у навчальних закладах Тернопільської області» Ігор Ковалик, декан фізико-математичного факультету Громяк Мирон, керівник  відділу у справах молоді  доцент Володимир Брославський.

Протягом тижня магістранти працюватимуть над створенням інноваційного проєкту для сталого розвитку університету та громади і представлятимуть свої ідеї та розробки на підсумковому пітчингу «80 проєктів до 80-річчя університету».

Учасники конференції

Початок роботи конференції

Панельна дискусія – тренди цифрової освіти від завідувача кафедри інформатики Надії Балик

Панельна дискусія – несподівані сюрпризи знайшли своїх власників уже сьогодні…

 

ВПЕРШЕ У ТНПУ МІЖНАРОДНЕ ЗМАГАННЯ ЗІ СТВОРЕННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ІГОР GLOBAL GAME JAM

З 31 січня по 2 лютого вперше у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка проводиться Global Game Jam. У цьому глобальному заході, що об'єднує як початківців так і професіоналів, індивідуальних розробників так і співробітників великих компаній, взяли участь більше ніж вісімсот міст світу, 9 з них ‒ в Україні.

Учасниками події були члени спільноти Ternopil Gamedev, а також студенти та магістранти фізико-математичного факультету ТНПУ, які об'єдналися у невеликі групи та розробляли ігри, використовуючи як готові середовища розробки, так і власні платформи.

До прикладу, наші студенти мали змогу продемонструвати свої знання, вміння та навички із виконання функцій розробника комп’ютерних ігор, графічного дизайнера, фахівця з інформаційних технологій та Game Studies і зробити хорошу основу для популяризації нової спеціальності 122 Комп'ютерні науки (Інженерія ігрових проектів).

Для 48-ми годинного хакатону було оголошено тему REPAIR. Команди розробили такі ігри: RepairKit - зібрати ключі, для того, щоб відремонтувати авто; RepairRunner - зібрати Repair items для відновлення корабля.

Куратор Global Game Jam у Тернополі, засновник спільноти Ternopil Gamedev, організатор подій ігрової розробки у Тернополі Павло Вітер відзначив учасників змагань сертифікатами.

Доцент кафедри інформатики та

методики її навчання Лещук С.О.