ТНПУ запрошує на Крайовий форум «Освіта – енергія майбутнього. Дистанційна освіта – сучасний формат!»

8 жовтня в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка відбудеться Крайовий форум «Освіта – енергія майбутнього. Дистанційна освіта – сучасний формат!».

Запрошуються  освітяни, батьки, учні, студенти, представники влади, бізнесу, громадськості та всі небайдужі. Подія відбудеться на онлайн платформах та на сторінках соціальних мереж факультетів ТНПУ.

Гості заходу матимуть змогу провести насичений яскравими емоціями  день у компанії однодумців, разом попрацювати у форматі тренінгів, відео-лекцій, вебінарів, взяти участь у цікавих майстер класах та тренінгах, подискутувати на важливі теми, пов’язані з освітніми проблемами, переглянути презентації учасників форуму та побувати на он-лайн екскурсіях університету.

 Організаторами події є Міністерство освіти і науки України, Національне агентство із забезпечення якості освіти, Управління освіти і науки Тернопільської ОДА, Управління освіти і науки  Тернопільської міської ради, Управління державної служби якості освіти у Тернопільській області, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

 Реєстрація на форум

 Попереднє заповнення анкети за посиланням (https://forms.gle/s77CUzCQck9WD77G7). Дедлайн 13 жовтня. 

За результатами анкетування будуть надіслані лінки на онлайн зустрічі усім учасниками. Дедлайн 17 жовтня.

 Кожен учасник отримає електронний сертифікат про підвищення кваліфікації обсягом 6 академічних годин. 

 Програма форуму


10:00–11:45 – Відкриття форуму. Стратегічна панель. 
Вітальне слово ректора ТНПУ та офіційних гостей

12:00–13:45 – Робота 4 проблемно-орієнтованих секцій

  1. Управління в сфері освіти
    2. Організація педагогічних практик в умовах карантину та підвищення кваліфікації педагогічних працівників
  2. Система внутрішнього забезпечення якості освіти
    4. Діджиталізація сфери освіти


14:00–16:00
– Робота секцій за напрямами та спеціальностями.
Конкурси, майстер-класи, тренінги, вебінари, презентації, відео-лекції та ін.
Підсумки форуму.

16:00–16:45 – Онлайн-концерт «45 хвилин музичного віртуального релаксу».

 

Викладачі фізико-математичного факультету – учасники міжнародної конференції ICTERI-2020

6-8 жовтня 2020 року група дослідників із Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка у складі Надії Балик, Ярослава Василенка, Галини Шмигер, Василя Олексюка та Ольги Барни взяли участь у Session 2D: ICTERI Workshop MROL.

Воркшоп відбувся у рамках роботи міжнародної конференції (16TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON ICT IN RESEARCH, EDUCATION AND INDUSTRIAL APPLICATIONS) з використанням дистанційних технологій. Модерував роботу секції доцент кафедри інформатики, програмної інженерії та економічної кібернетики ХДУ Геннадій Кравцов.

У своєму дослідженні науковці представили модель цифрових можливостей викладачів університетів у контексті їх освітньої діяльності.

Доповідь учасників конференції

Участь у науковій дискусії

 

Фізматівська родина з нетерпінням чекала на таке щедре поповнення першокурсниками!

І поки всі очікують зустрічі у стінах рідного факультету, тривають звичні студентські будні, сповнені і особливими моментами: тепле знайомство з деканом Мироном Івановичем Громяком; щире привітання ректора Богдана Богдановича Буяка та завідувачів кафедр; захоплюючі бесіди зі студентським активом, цікаві знайомства із одногрупниками через мережі; Zoom-івські (і не тільки) лекції та практичні; Viber-івські обговорення та голосування; ознайомлення із особливостями роботи у фізматівській мережі, використання корпоративної пошти та інших ресурсів...

День першокурсника

Перша зустріч з деканом

Дистанційні пари

Використання можливостей фізматівської мережі

Попереду – чудовий період навчання, зростання, вдосконалення!
Впевнено досягайте своїх висот!

Доцент кафедри інформатики
та методики її навчання        

Лещук С.О.

 

ACM ICPC 2020 I Етап (1/8 Фіналу) Південно-Західний Регіон

 І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування відбувся в он-лайн форматі в суботу 26 вересня 2020 року.

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка представляли чотири команди студентів фізико-математичного факультету. Найкращі результати показала команда TNPU_Chessу складі таких студентів: Ворончака Володимира Ігоровича (3-й курс, 014 Середня освіта «Інформатика»), Струка Олександра Сергійовича (1-й курс, 014 Середня освіта «Інформатика»), Галан Богдани Борисівни (1-й курс, 014 Середня освіта «Математика»).

Зокрема, команда TNPU_Chessіз 129 команд Південно-Західного Регіону зайняла 20 місце, із 28 команд міста Тернополя – четверте місце, а серед команд ТНПУ – перше місце.

Вітаємо наших переможців і чекаємо перемоги у четверть фіналі студентської першості світу з програмування АСМ-ІСРС. Бажаємо успіхів!

 

ТНПУ – ПАРТНЕР ПРОВЕДЕННЯ ТРАНСФЕР-МІСТЕЧКА ІННОВАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ 2020

 

Кафедра інформатики та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка разом із Тернопільським комунальним методичним центром науково-освітніх інновацій та моніторингу провела серію онлайн-тренінгів в рамках роботи 4-го Трансфер-містечка інноваційних можливостей.

Автори та організатори он-лайн тренінгу «Дистанційне навчання. Цифрові інструменти формувального оцінювання», доценти Н.Р. Балик та Г.П. Шмигер в інтерактивній формі на платформі Zoom ознайомили із практиками використання цифрових інструментів формувального оцінювання. Зокрема ними розглянуті інструменти на платформах LearningApps, Mentimeter, Nearpod, GoogleForms. Учасники обмінялися досвідом їх застосування у школі під час дистанційних занять.

Автори та організатори он-лайн тренінгу «Критеріальний підхід до оцінювання компетентностей: інструменти та підходи» доценти О.В. Барна, Г.Р. Генсерук, асистент Скасків Г.М. познайомили учасників тренінгу із підходами щодо оцінювання цифрових компетнтностей вчителів в рамках сертифікації вчителів НУШ, програмою підвищення кваліфікації вчителів інформатики НУШ, вимогами інституційного аудиту щодо розбудови цифрового простору освітнього закладу. В процесі практичної частини тренінгу учасники змогли визначити персональні цифрові компетентності та отримати рекомендації щодо планування власної траєкторії їх підвищення за допомогою цифрового колеса компетентностей.

У роботі тренінгів взяло участь майже100 учасників з числа керівників навчальних закладів та заступників директорів з навчально-виховної роботи.