Технології розробки кросплатформних комп’ютерних ігор вивчають на фізматі

19 лютого 2020

  6 грудня 2019 року на фізико-математичному факультеті було проведено практичний семінар для студентів з популяризації розробки комп’ютерних ігор з використанням ігрових рушіїв Unity 3D та Kodu Game Lab. Координаторами цього заходу стали завідувач кафедри інформатики та методики її навчання Н.Р. Балик та доцент цієї ж кафедри В.Ю. Габрусєв.

  Основне завдання семінару полягало в ознайомленні студентів з сучасними методами та технологіями розробки кросплатформних комп’ютерних ігор, а саме: технології анімації та створення ігрового контенту, технології фізичного моделювання об'єктів, технології людино-комп'ютерної взаємодії, графічні технології комп'ютерних ігор і віртуальної реальності, ігрові мобільні технології,  сучасні кросплатформні мови програмування, які використовуються на рівнях компіляції, виконання та кросплатформні інтерпретатори, а також  формування у студентів професійних умінь і навичок щодо розробки кросплатформних комп’ютерних ігор та створення ігрового контенту за допомогою Unity 3D та Kodu Game Lab.

  Студенти представили свої розробки, які були створені на основі попередньо вибраної платформи. Найактивніші учасники отримали сертифікати.