Урок-гра та конкурс на звання «найрозумнішого фізика»

18 грудня 2017

  Під час вивчення курсу «Методика навчання фізики» ми проводимо тренувальні уроки. Кожен з нас по черзі відіграє роль шкільного вчителя, а інші – учнів. Вчимося володіти аудиторією та підбирати навчальний матеріал так, щоб зацікавити учнів.

  Нещодавно ми проводили нестандартні уроки фізики для 9 класу. Кожен з нас завжди старається якнайкраще підготуватися і здивувати якоюсь родзинкою. Але хотілося б відмітити нестандартний урок студента групи Ф-41 Атаманчука Назарія. Цей урок був не просто вдалий, а надзвичайно цікавий і захоплюючий. Урок був проведений у формі інтелектуальної гри «Найрозумніший». У проведенні цього уроку йому допомагали студентка групи Ф-41 Вихованець Надія та магістрант 1 курсу Гуменюк Ярослав.

   Після цього відбувся справжній конкурс за звання «найрозумніший фізик» серед, бакалаврів 4 курсу і магістрантів-фізиків 1 курсу. Усі були активні і обізнані, а у фінал вийшли студентка групи Ф-41 Ольга Романюк і магістрантка Тетяна Дунець. Можна сказати, що боротьба була запекла, дівчата йшли «нога в ногу». Але компетентне журі, очолюване викладачем Мацюком Віктором Михайловичем, визначило переможницю. Нею стала Ольга Романюк, студентка 41 групи. Усі учасники були відзначені заохочувальними призами, а фіналістки отримали цікаві нагороди.

І студенти, і магістранти показали реальні знання, ерудицію та прагнення до навчання і багато чого почерпнули із цього уроку.

Студенти фізики.