Студенти групи Іс-14 взяли участь у тренінгу з спідкубінгу

  27 листопада 2019 року на базі STEM-центру кафедри інформатики та методики її навчання фізико-математичного факультету відбувся тренінг «Спідкубінг магічних 3D-головоломок». У тренінгу брали участь студенти групи Іс-14, докт. пед. наук, доц. Романишина О. Я. та куратор групи, канд. пед. наук, доц. Карабін О. Й.

  У межах тренінгу студенти обмінялися знаннями з спідкубінга, які спомагають розвитку розумовій активності, особистісним здібностям, логічному, аналітичному та просторовому мисленню, зоровій пам’яті, увазі та уяві. Студенти з’ясували, що спідкубінг сприяє, також, розвитку навичок вибудовування послідовності дій і операцій, плануванню та цілепокладанню причини й наслідку, формуванню вмінь долати труднощі та удосконаленню навичок досягнення ефективних рішень та розв’язків.

  Учасники тренінгу ділилися досвідом складання від класичних моделей кубика Рубика до гібридних незвичайних форм. Студенти обмінювалися індивідуальним досвідом із технологій складання 3D-головоломок, знаннями ефективних формул вирішення математичної головоломки для комбінацій кроків при вибудовуванні граней з одного кольору за мінімальну кількість ходів.

Детальніше...

Студенти фізико-математичного факультету навчаються у міжнародній академії Cisco

Мережева академія Cisco – це програма професійного і кар’єрного розвитку в сфері ІТ, доступна для навчальних закладів і студентів по всьому світу. Вона пропонує все, що потрібно для розвитку професійних навичок в сфері ІТ і побудови кар’єри, в рамках єдиної платформи навчання.

З 1997 року до Мережевої академії приєдналося понад 6 млн осіб, що стали рушійною силою змін у цифрову економіку. Щомісяця платформу Cisco використовують понад 1 млн студентів. Починаючи з 2018 року у ТНПУ імені Володимира Гнатюка відкрито мережеву академію Cisco. За цей час близько 100 викладачів та студентів завершили навчання у курсах різного рівня складності – від вступних до професійних.

З 11 по 15 листопада 2019 року студенти першого курсу спеціальностей «Середня освіта (Інформатика), (Математика), (Фізика)» вивчали курс академії Cisco «Вступ до кібербезпеки». Навчання здійснювалося під керівництвом інструкторів  – доцентів кафедри інформатики та методики її навчання Олексюка В.П., Грод І.М., Лещук С.О. Міжнародні сертифікати отримали понад 30 студентів.

Академічні програми Cisco є одними з найбільш глибоко розроблених освітніх навчальних програм, які пропонують компанії, які працюють в ІТ-сфері. Вони істотно полегшують студентам оволодіння знаннями і навичками для роботи в галузі комп’ютерних мереж і забезпечують широкі можливості для кар’єрного росту в провідних компаніях нашої країни і світу.

Студенти групи МІ-12

Студенти групи ІМ-13

Вітаємо наших інформатиків – переможців першого Open Data Hackathon

   У суботу 23 листопада в Тернополі відбувся перший Open Data Hackathon.

  На цей захід зібралися студенти ІТ-спеціальностей університетів міста Тернополя, які в командах працювали над проектами, що стосувалися відкритих даних та були б корисними для місцевої громади.

  У цьому заході брали участь студенти фізико-математичного факультету спеціальності «Інформатика»: Арсен Сеньків, Віталій Голдис, Андрій Гулич, Володимир Бойко, Михайло Хортик, Юлія Ходань.

  Вітаємо наших програмістів Голдиса Віталія та Гулича Андрія, а також філософів-аналітиків Ольгу Хом'як, Ірину Ластівку, Христину Бабій, Володимира Мандрику, які у складі команди Cogito отримали перемогу в хакатоні «Ternopil Open Data Hackathon»

.

Профорієнтація учнів щодо STEM-професій на фізико-математичному факультет ТНПУ ім. В.Гнатюка

  У рамках профорієнтаційної роботи колективом кафедри інформатики та методики її навчання (Н. Р.Балик, С. В. Мартинюк, Г. Р. Генсерук, Г. М. Скасків, С. О. Лещук та студенти А. Сеньків, І. Матушевська, А. Мельник) для учнів ТНВК ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 (учитель Н. П. Момот) було проведено екскурсію у STEM-центрі та серію майстер-класів.

   Під час екскурсії та майстер класів учні мали змогу ознайомитися із спеціальностями, які готує кафедра 014 Середня освіта (Інформатика), 122 «Комп’ютерні науки» («Інженерія ігрових проектів»).

  Школярі дізналися багато цікавого про історію та застосування 3D-моделювання і 3D-друку, оглянули виконані студентами та викладачами кафедри моделі замків Тернопілля, ознайомилися з 3D-принтером і 3D-сканером. З використанням 3D-ручок учасники майстер-класу самостійно моделювали та виготовляли об’ємні зображення. Особливий інтерес викликали технології доповненої реальності, з використанням яких роздруковані рисунки «оживали» у вигляді відеороликів. Учні спробували запрограмувати робота «Скорпіон» і здійснити керування ним за допомогою смартфонів. Школярі також мали змогу поринути в події, подорожувати світом, насолоджувались його мальовничими куточками з використанням VR-окулярів.

 

 

 

Освітня робототехніка: в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»

  20 листопада 2019 року в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» відбувся тренінг «Використання елементів робототехніки в освітньому процесі» на базі STEM-центру кафедри інформатики та методики її навчання фізико-математичного факультету. Тренінг провела канд. пед. наук, доц. Карабін О. Й. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта, 012 Дошкільна освіта.

  На тренінгу розглянули основи алгоритмізації та механіки робота, базові принципи конструювання та програмування, застосування функціональних датчиків робота, управління поведінкою руху при проходженні ним траси та елементи його просторового позиціонування.

  У межах тренінгу запропоновано шляхи використання робототехніки на основі конструктора LEGO в освітньому процесі майбутніх фахівців.

  Отримані знання сприятимуть розвитку творчих здібностей студентів, формуванню вмінь передбачити результати своєї проєктної діяльності, удосконаленню логічного мислення та навичок алгоритмічного програмування, опануванню основ конструювання та проектування.

  Тренінг сприяв зацікавленості студентів до проєктної діяльність із основ робототехніки, розвитку дослідницької діяльності, залученню до науково-технічної творчості.