Профорієнтаційна робота із майбутніми абітурієнтами
- 02 травня 2024
- Останнє оновлення: Четвер, 02 травня 2024, 17:35
У межах проходження педагогічної практики з 01.04.2024 р. по 26.04.2024 р. відповідно до освітньо-професійної програми «Середня освіта (Фізика, інформатика, основи робототехніки)» було проведено декілька профорієнтаційних заходів викладачами кафедри інформатики та методики її навчання, методистом із інформатики, канд. пед. наук, доцентом Карабін Оксаною Йосифівною та студентами групи СОФІ-31.
Під час профорієнтаційних заходів майбутніх абітурієнтів було ознайомлення із освітньо-професійними програмами фізико-математичного факультету, історією та традиціями факультету.
Профорінтаційний захід для учнів ЗОШ №9
Профорієнтаційна роботи з учнями Тернопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-економічний ліцей № 9 імені Іванни Блажкевич»
Яскрава зустріч із профорієнтаційною роботою була у Тернопільській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 26 імені Дмитра Заплітного.
Профорієнтація у Тернопільській загальноосвітній школа І-ІІІ ступенів № 26 імені Дмитра Заплітного
Ознайомлення учнів Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 імені Дмитра Заплітного з ОПП фізико-математичного факультету
Також, у рамках STEM-педагогічної майстерні «Освітня робототехніка» (доц. Балик Н. Р., доц. Карабін О. Й., асист. Халупа Н. Б., доц. Барна О. В., доц. Струк О. О., студенти групи СОІМ-25) була проведена профорієнтаційна робота для учнів Тернопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-економічний ліцей № 9 імені Іванни Блажкевич» Тернопільської міської ради Тернопільської області. Учні радо завітали на фізико-математичний факультет.
Ознайомлення учнів ЗОШ №9 з основними поняттями робототехніки, технічного конструювання та моделювання роботів
Зустріч викладачів фізмату із майбутніми абітурієнтами ЗОШ №9
Велика подяка декану фізико-математичного факультету Громяку Мирону Івановичу, кафедрі інформатики та методики її навчання, кафедрі фізики та методики її навчання, педагогічним колективам: Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7, Тернопільському навчально-виховному комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-економічний ліцей № 9 імені Іванни Блажкевич» Тернопільської міської ради Тернопільської області, Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 імені Дмитра Заплітного.
Доцент О. Й. Карабін
Двері ТНПУ відкриті для усіх, хто прагне здобувати знання!
- 11 квітня 2024
- Останнє оновлення: Четвер, 11 квітня 2024, 13:50
На фізико-математичному факультеті вчергове викладачі Гернесук Г.Р., Барна О.В., Мартинюк С.В., Мохун С.В., Федчишин О.М. та студенти групи мСОІн-13 Бабій Денис, Гуска Денис, Клекот Віталій проводили навчальну екскурсію для шкільництва. Цього разу в гостях науки та технологій побували школярі та педагоги Тернопільського академічного ліцею «Генезис».
Учасники екскурсії
Екскурсія в STEM -центрі
Майстерка з робототехніки від магістрів
Цікаві розповіді супроводжувались маленькими майстерками, в яких учні розмірковували над розвитком технологій, досліджували роботи, керували дроном, експериментували з розумним домом спостерігали плями на сонці та визначали час за сонячним годинником.
Фізика та астрономія – це цікаво!
На завершення один із учнів сказав: «Я буду навчатись на цьому факультеті! Почекайте мене!». І ми точно почекаємо і радо зустрінемо усіх!
Доц. Барна О.В.
Технології розробки комп’ютерних моделей з елементами доповненої реальності при вивченні астрономії
- 01 квітня 2024
- Останнє оновлення: Понеділок, 01 квітня 2024, 13:25
На фізико-математичному факультеті – чергова зустріч з обміну досвідом, пов’язана з одним з найбільш важливих аспектів інтеграції в освіті, цілеспрямованим об’єднанням, синтезом відповідних освітніх компонентів у самостійну систему цільового призначення, яка спрямована на забезпечення цілісності знань та умінь студентів.
Магістр групи мСОІн-13 Євген Безверхній представив результати свого магістерського дослідження, яке пов’язане з розглядом можливостей використання технологій доповненої реальності в освіті. Завідувач кафедри фізики та методики її навчання Сергій Мохун в контексті даного дослідження став ініціатором розробок серії моделей планет Сонячної системи (з елементами доповненої реальності) для використання їх в якості додатку до зошита при вивченні астрономії [Мохун С. Астрономія. Робочий зошит. 11 клас: Вид-во «Підручники і посібники», 2019. 64 с.].
Зауваження щодо створеної моделі
Дуже важливим пунктом в освітньому процесі є практичні заняття. Вони дають змогу не тільки закріпити знання, а й показати поведінку у реальному житті.
Меркурій Земля Венера доповнена реальність
Модель Венери доповнена реальність
Своїми методичними розробками магістр поділився зі студентами групи СОІМ-43 на парах з комп’ютерного моделювання у свого наукового керівника, доцента кафедри інформатики та методики її навчання Інни Грод.
Процес створення моделі
Процес створення QR-коду
Основне завдання полягало в ознайомленні студентів з сучасними методами та технологіями розробки таких додатків, а саме: технології анімації, технології фізичного моделювання об'єктів, технології людино-комп'ютерної взаємодії, графічні технології та технології віртуальної реальності, мобільні технології, а також формування у студентів професійних умінь і навичок щодо розробки рухомих моделей засобами BlippAR.
Студенти представили свої розробки, які були створені на основі попередньо вибраної планети.
Модель Землі доповнена реальність
Група планет_доповнена реальність
Проведене дослідження може бути продовжене в напрямі розробки навчально-методичних комплексів із проєктування предметно-орієнтованих систем віртуальної та доповненої реальності як складової професійної підготовки майбутніх фахівців.
Інна Грод, доцент кафедри інформатики та методики її навчання
Першокурсники відкривають науку
- 30 листопада 2023
- Останнє оновлення: Четвер, 30 листопада 2023, 13:10
Якісна підготовка фахівця розпочинається з перших днів навчання на фізико-математичному факультеті і складається не тільки з оволодіння фаховими компетентностями, які передбачені освітньою програмою, в процесі аудиторних занять. Велика увага приділяється і поза аудиторній роботі. Підтвердження цьому – екскурсія в Центр науки Тернополя, на якій побували студенти групи СОІМ-15 разом із куратором Барна О.В. Студенти не тільки ознайомились із експонатами центру, а й обговорили їх можливі сфери застосування у майбутній професії. Яскраві емоції та залучення до наукових відкриттів - запорука формування позитивної мотивації до діяльності в галузі STEM, яка розвивається та популяризується в рамках діяльності STEM-центру Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
Маємо нові ідеї та плануємо майбутні проєкти!
Учасники екскурсії
Шифр групи на конструкторі ландшафту
Доцент Барна О.В.