Фахівці ТНПУ опановують технології майбутнього
- 14 січня 2021
- Останнє оновлення: Четвер, 14 січня 2021, 18:36
Розуміючи виклики та тренди у цифровізації суспільства, в рамках роботи STEM-центру ТНПУ та задля розробки інноваційних силабусів курсів, що входять до підготовки майбутніх спеціалістів, зокрема за спеціальністю «Інженерія ігрових проєктів», 14 січня 2021 року доцент кафедри інформатики та методики її навчання Барна.О.В. брала участь у роботі міжнародного STEAM-семінару, який організовувався компанією MarshallCavendishEducation (Сингапур)«AV/VR in digital education programs».
.
Варто зазначити, що технології доповненої та віртуальної реальності поступово проникають у різні сфери цифрового світу. Особливого значення вони набувають в освіті. Адже здобувачі освіти з використанням цих технологій здатні проектувати цифрову інформацію (зображення, відео, текст, графіку) поза екранами пристроїв та об’єднувати віртуальні об’єкти з реальним середовищем або штучно створений 3D світом.
Теоретичний блок семінару
Майстер-клас зі створення проєкту доповненої реальності
Презентація Силабусу курсу AV/VR
На базі STEM-центру ТНПУ проводяться майстер-класи для учнів та студентів з використанням готових додатків AV/VR. Тепер викладачі та студенти ставлять перед собою амбітні плани самим розробляти такі додатки та впроваджувати їх в освіту України.
Майстер-клас для учнів м. Тернополя з використанням додатків AR
Перші пригодницькі ігри презентували студенти в лабораторії Inf.Game studio
- 01 грудня 2020
- Останнє оновлення: Вівторок, 01 грудня 2020, 15:38
30 листопада відбулася zoom-конференція із захисту ігрових проєктів студентів спеціальності 122. Комп’ютерні науки (Інженерія ігрових проєктів) у рамках вивчення курсу «Комп’ютерна графіка» (автор курсу – доцент О. Й. Карабін).
Студенти-першокурсники представили три ігрові проєкти: «GRAND DUTY» (Гончарук М. О., Базиволяк М. І., Грицай І. А.); «SUNLAND» (Мельничук В. Р., Мельник П. П., Джуга Д. Є.); «HOPE WON’T FADE» (Серпевський В. Г., Шоваг І. М., Ясінський А. М.), у яких вони запропонували стратегію гри, дизайн, музичний супровід. До речі – музичний супровід теж був власного виробництва і створювався спеціально під проєкт.
У презентації студентської game-студії активну участь брав доктор філософських наук, професор, член-кореспондент НАПН України Богдан Богданович Буяк. Він поділився враженнями та запропонував цікаві ідеї для нових студентських проєктів. У творчій, невимушеній атмосфері відбулося спілкування студентів із ректором, деканом фізико-математичного факультету, викладачами кафедри інформатики та методики її навчання. Ефект синергії та підтримка ректора – дорогого вартують!
Сподіваємось, що відкриття нової освітньо-професійної програми «Інженерія ігрових проєктів» не лише посилить академічну спільноту ТНПУ імені Володимира Гнатюка, але й стане активом української громади в галузі креативних ІТ-технологій.
Демонстрація проєкту «HOPE WON’T FADE»
Проєкт «SUNLAND»
Демонстрація проєкту «GRAND DUTY»
У добрий час та на звершення нових здобутків! Ми найкращі, а Ви з нами?
Навчаючись досліджуємо, в рамках комп’ютерної практики
- 30 листопада 2020
- Останнє оновлення: Понеділок, 30 листопада 2020, 08:48
27 листопада 2020 року відбувся освітній захист проєтів студентів факультету педагогіки та психології ПО-11, ДО-11, ПОск-11 на тему «Цифрові технології в освітньому процесі в рамках». Метою заходу було залучення студентів спеціальності 013 Початкова освіта, 012 Дошкільна освіта до використання цифрових технологій в професійній діяльності, наукових дослідженнях. Захист проєктів відбувся під керівництвом канд. пед. наук, доц. кафедри інформатики та методики її навчання Карабін Оксани Йосифівни.
Учасники освітнього захисту проєктів обговорили використання цифрових технологій для роботи з інформацією, створення контенту, розв’язування освітніх завдань. Студенти феєрично захистили проекти та узгодили, що стрімкий розвиток цифрових технологій і вимоги інформаційного суспільства потребують нині постійного удосконалення цифрових компетентностей. Зміна нормативно-правової бази щодо стандартів цифрових компетентностей, прийнятих у європейській рамці цифрових компетентностей, сприяють вибудовуванню побудови індивідуальних маршрутів удосконалення цифрових компетентностей для навчання та самореалізації впродовж життя.
Курс у Мережній академії Cisco для першокурсників фізмату в рамках комп'ютерної практики
- 26 листопада 2020
- Останнє оновлення: Четвер, 26 листопада 2020, 16:51
Під час проходження комп’ютерної практики першокурсники фізмату мали змогу опанувати курс IT Essentials: PC Hardware and Software в Мережній академії Cisco®. Навчання було організоване на платформах Cisco NetAcad та Google Meet. Динамічні обговорення, влучні коментарі, цікаві приклади – все це сприяло ефективній та результативній співпраці.
Студенти змогли підтвердити свої знання та навички за низкою розділів, серед яких:
▪ Визначення інформаційних технологій (ІТ) і опис компонентів персонального комп'ютера.
▪ Виконання покрокового монтажу настільного комп'ютера.
▪ Встановлення і налаштування операційної системи.
▪ Налаштування комп'ютерів для підключення до існуючої мережі.
▪ Опис функцій, характеристик та операційних систем мобільних пристроїв.
▪ Реалізація основних принципів безпеки апаратного та програмного забезпечення.
Після завершення навчання біля п’ятдесяти студентів успішно склали іспит та отримати сертифікат Cisco Networking Academy
Організація роботи на платформі Google Meet
Рекомендації щодо роботи на платформі Cisco NetAcad
Обговорення отриманих знань
Захист практики на платформі Zoom
Керівники практики: доц. Василь Петрович Олексюк, доц. Інна Миколаївна Грод, доц. Світлана Олексіївна Лещук