ТНПУ SMART: розробка ігрових проєктів у рамках лабораторії Game studio
23 листопада 2024-
Автор: Оксана Басіста
04 жовтня 2021 року студенти групи КН-16 спеціальності 122. Комп’ютерні науки (Інженерія ігрових проєктів) у рамках вивчення курсу «Комп’ютерна графіка» (автор курсу та куратор групи – к.п.н., доцент О. Й. Карабін) приступили до розробки ігрових проєктів. До заходу долучилися студенти групи КН-26, які представили власні розроблені ігрові проєкти: «GRAND DUTY» (Гончарук М. О., Базиволяк М. І., Грицай І. А.); «SUNLAND» (Мельничук В. Р., Мельник П. П., Джуга Д. Є.); «HOPE WON’T FADE» (Серпевський В. Г., Шоваг І. М., Ясінський А. М.).
Ефект синергії у спілкуванні здобувачів освіти вилився в започаткування цікавих геймерівський студентських проєктів. У творчій атмосфері відбулося обговорення процесу розробки проєктів із врахуванням сторітелінгу ігор їх графічного дизайну, стратегії та музичного супроводу.
Студенти нової освітньо-професійної програми «Інженерія ігрових проєктів» посилюють академічну спільноту ТНПУ імені Володимира Гнатюка та зростатимуть активними представниками української громади в галузі креативних ІТ-технологій.
У добрий час та на звершення нових здобутків! Ми найкращі, а Ви з нами?