Навчаючись навчати
23 листопада 2024-
Автор: Оксана Басіста
Саме такий кейс спробували студенти 4 курсу спеціальності "Середня освіта (Інформатика)" в рамках навчальної дисципліни "Методика навчання інформатики" (викл. доц. Olga Barna). Для майбутніх абітурієнтів вони провели майстерку "Перспективи майбутнього із штучним інтелектом: інструкції для випускників шкіл". Учасники дізнались:
- що таке штучний інтелект;
- якими є перестороги використання штучного інтелекту;
- які технології штучного інтелекту можна використати, щоб "прокачати" себе перед вступом у заклад освіти;
- як використовувати штучний інтелект з користю для свого майбутнього.
Найбільшу зацікавленість викликали лайфхаки щодо використання чату GPT для самооцінювання знань та вмінь зі шкільної програми та підготовки до національного мультипредметного тесту. Важливо, що ведучі майстерки неодноразово наголошували на дотримання принципів академічної доброчесності під час використання "допомог" штучного інтелекту.
Подібні заходи не тільки є невід’ємною складовою практичної підготовки студентів на фізико-математичному факультеті, а й дієвим способом популяризації університету в освітньому просторі та роботи з майбутніми абітурієнтами.
Ольга БАРНА