Педагогічна практика в дії: здобутки, виклики, перспективи
01 червня 2025-
Автор: Оксана Басіста
15 квітня 2025 року відбулася підсумкова конференція з педагогічної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навчання освітньо-професійної програми «Середня освіта (Інформатика, математика, STEM-освіта)».
Педагогічна практика проходила на базі закладів загальної середньої освіти м. Тернополя та за місцем роботи магістрантів. Здобувачі освіти мали змогу реалізувати набуті в педагогічному університеті знання в умовах реального освітнього процесу. Під час підсумкової конференції студенти поділилися своїм досвідом організації та проведення уроків з інформатики та математики, впровадження інноваційних методів навчання, цифрових ресурсів та STEM-елементів у шкільну освіту.
Доповідачі акцентували увагу на педагогічних особливостях освітнього процесу, труднощах адаптації до шкільного освітнього середовища, особливостях комунікації з учнями, а також на власних педагогічних підходах до викладання. Особливу увагу було приділено розробці навчально-методичних матеріалів, оцінюванню навчальних досягнень учнів та інтеграції міжпредметного підходу в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти.
Магістранти обговорили актуальні виклики та проблеми педагогічної діяльності в сучасній школі, зокрема питання мотивації здобувачів освіти, диференціації навчання, забезпечення інклюзивності та цифровізації освітнього середовища ЗЗСО.
У рамках заходу були присутні методисти з педагогічної практики доц. кафедри інформатики та методики її навчання О. Й. Карабін, доц. кафедри інформатики та методики її навчання С. О. Лещук, які долучилися обговорення важливих питань дискусій магістрантів.
Підсумкова конференція стала важливою професійною подією, яка дозволила студентам критично оцінити власні педагогічні досягнення, поділитися кращими практиками, отримати фахові поради та зворотний зв’язок від колег і методистів педагогічної практики. Набутий досвід під час практики сприятиме подальшому професійному становленню майбутніх учителів інформатики та математики в Новій українській школі.
Доц. Карабін О.Й., доц. Лещук С. О.