Студенти 1 курсу фізико-математичного факультету відчули себе програмістами

Цього року в Україні вже втретє за ініціативи компанії «Майкрософт Україна» та Фонду BrainBasket проходить «Година коду» (4-10 грудня) в рамках тижня комп’ютерних наук по всьому світу. До цієї ініціативи долучились і студенти 1-го курсу фізико-математичного факультету.

У формі гри та зі зрозумілими інструкціями студенти протягом  годину вчилися писати програми та бачили результат своєї роботи. Такий унікальний формат чудово допомагає відчути себе програмістом.

Освітній інтерактивний формат забезпечений навчальними додатками від Code.org спільно з Microsoft - у цікавих та актуальних інтерфейсах: «Майнкрафт/MINECRAFT Hour of Code» та «Зоряні війни/ Star Wars: Build a Galaxy with Code» –та в інших не менш захоплюючих додатках.

За результатами проходження випробувань у запропонованих додатках студенти отримали сертифікати про успішне завершення завдань «Години коду».

 

 

Випускниця фізико-математичного факультету взяла участь у Safer Internet Forum 2017

    23 листопада 2017 року у Брюсселі відбувся Safer Internet Forum 2017. Випускниця фізико-математичного факультету, учитель математики та інформатики Заліщицької державної гімназії, Грушко Наталія Анатоліївна, отримала запрошення на цю чудову подію. SIF2017 проходив у готелі Crown Plaza у Брюсселі. Тут було більше 200 учасників з індустрії, центрів безпечного Інтернету, педагогів, науковців та дітей з різних країн. Ця щорічна міжнародна конференція, яка проводиться за фінансової підтримки Європейського Союзу, займається питаннями безпечного використання Інтернету, захистом неповнолітніх від шкідливого впливу мережі, впливу робототехнічних іграшок на якість навчання тощо.

   Грушко Н.А. відвідала знамениту лабораторію Future Classroom Lab (Класна лабораторія майбутнього). Це надсучасний освітній простір, створений за ініціативи European Schoolnet в Брюсселі. Лабораторія спонукає відвідувачів переосмислити роль педагогіки, технологій і дизайнерського мислення в підготовці і проведенні сучасного уроку. FCL складається з шести навчальних зон, в яких відбувається навчання 21го століття, розвиваються життєві компетентності вчителів і учнів, практикуються сучасні стилі і методи навчання, використовуються новітні технології.

Урок-гра та конкурс на звання «найрозумнішого фізика»

  Під час вивчення курсу «Методика навчання фізики» ми проводимо тренувальні уроки. Кожен з нас по черзі відіграє роль шкільного вчителя, а інші – учнів. Вчимося володіти аудиторією та підбирати навчальний матеріал так, щоб зацікавити учнів.

  Нещодавно ми проводили нестандартні уроки фізики для 9 класу. Кожен з нас завжди старається якнайкраще підготуватися і здивувати якоюсь родзинкою. Але хотілося б відмітити нестандартний урок студента групи Ф-41 Атаманчука Назарія. Цей урок був не просто вдалий, а надзвичайно цікавий і захоплюючий. Урок був проведений у формі інтелектуальної гри «Найрозумніший». У проведенні цього уроку йому допомагали студентка групи Ф-41 Вихованець Надія та магістрант 1 курсу Гуменюк Ярослав.

   Після цього відбувся справжній конкурс за звання «найрозумніший фізик» серед, бакалаврів 4 курсу і магістрантів-фізиків 1 курсу. Усі були активні і обізнані, а у фінал вийшли студентка групи Ф-41 Ольга Романюк і магістрантка Тетяна Дунець. Можна сказати, що боротьба була запекла, дівчата йшли «нога в ногу». Але компетентне журі, очолюване викладачем Мацюком Віктором Михайловичем, визначило переможницю. Нею стала Ольга Романюк, студентка 41 групи. Усі учасники були відзначені заохочувальними призами, а фіналістки отримали цікаві нагороди.

І студенти, і магістранти показали реальні знання, ерудицію та прагнення до навчання і багато чого почерпнули із цього уроку.

Студенти фізики.

Інноваційний семінар для вчителів початкової школи

  У контексті Концепції «Нової української школи» відбувся семінар для вчителів початкових класів Тернопільської комунальної загальноосвітньої школи № 16 ім. В. Левицького, який був проведений викладачами кафедри інформатики і методики її викладання та кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти й студентами факультету педагогіки і психології відділення «Початкова освіта». Під час семінару було представлено проекти, виконані студентами під час проходження комп’ютерної практики з дисципліни «СІТ навчання» під керівництвом доцента кафедри інформатики і методики її викладання ТНПУ імені Володимира Гнатюка О. Й. Карабін.

 Учасниками семінару також були: доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти О. І. Янкович, доктор педагогічних наук, доцент кафедри інформатики і методики її викладання О. Я. Романишина, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри інформатики і методики її викладання С. В. Мартинюк.

  Проведений семінар засвідчив, що лише при співпраці усіх ланок освіти можливе якісне досягнення результатів, закладених у Концепції «Нової української школи».

На міжнародному веб-саміті стартап «Waitronbot» отримав потенційних інвесторів

 
  Магістрант 2 курсу спеціальності «Інформатика» фізико-математичного факультету Задорожний Олесь взяв участь у найбільшій технологічній конференції в Європі WebSummit, що відбувалась у місті Лісабон з 6 по 9 листопада. Захід включав два десятки тематичних конференцій, кілька майданчиків для пітчингу компаній, круглі столи та сотні стендів для стартапів, що змінювались кожного дня. Деякі партнери конференції проводили власні воркшопи (наприклад, Google та AWS). Серед відомих спікерів були засновники та технічні спеціалісти Intel, Oracle, Amazon, Uber, Microsoft, Google, Facebook та інші. Загалом WebSummit відвідало близько 60 тисяч гостей із понад 170 країн (600 осіб із України).

  Єдина команда із Тернополя, в яку входив Задорожний Олесь, представила свій проект «Waitronbot», призначений для удосконалення та пришвидшення обслуговування у закладах харчування за допомогою чатботів. Продукт викликав інтерес у потенційних замовників з країн Європи та Америки... Викладачі кафедри інформатики та методики її викладання вітають Задорожного Олеся із успішним міжнародним дебютом.