Викладачі фізико-математичного факультету – учасники міжнародної конференції ICTERI-2020

6-8 жовтня 2020 року група дослідників із Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка у складі Надії Балик, Ярослава Василенка, Галини Шмигер, Василя Олексюка та Ольги Барни взяли участь у Session 2D: ICTERI Workshop MROL.

Воркшоп відбувся у рамках роботи міжнародної конференції (16TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON ICT IN RESEARCH, EDUCATION AND INDUSTRIAL APPLICATIONS) з використанням дистанційних технологій. Модерував роботу секції доцент кафедри інформатики, програмної інженерії та економічної кібернетики ХДУ Геннадій Кравцов.

У своєму дослідженні науковці представили модель цифрових можливостей викладачів університетів у контексті їх освітньої діяльності.

Доповідь учасників конференції

Участь у науковій дискусії

 

Комп’ютерна графіка: вчимося, вивчаємо, досліджуємо

05 жовтня 2020 року відбувся семінар-тенінг «Формуваня графічної компетентності майбутніх фахівців в освітньому процесі» для студентів спеціальності 122 Комп'ютерні науки (Інженерія ігрових проектів) із метою впровадження нових та перспективних цифрових технологій навчання, що базуються на можливостях сучасної комп'ютерної графіки. Захід провела із студентами групи КЕ-16 канд. пед. наук, доцент О. Й. Карабін.

На семінарі було розглянуто технологію створення та опрацювання векторної графіки на основі графічних примітивів та інваріантів. Захід сприяв зацікавленості студентів до оволодіння навичок створення реальних графічних об’єктів, формування графічної компетентності відповідно до особливостей професійної діяльності, що дозволить майбутнім фахівцям розробляти оригінальні, творчі реалістичні графічні проєкти візуалізованого контенту в майбутній професійній діяльності.

 

 

 

Фізматівська родина з нетерпінням чекала на таке щедре поповнення першокурсниками!

І поки всі очікують зустрічі у стінах рідного факультету, тривають звичні студентські будні, сповнені і особливими моментами: тепле знайомство з деканом Мироном Івановичем Громяком; щире привітання ректора Богдана Богдановича Буяка та завідувачів кафедр; захоплюючі бесіди зі студентським активом, цікаві знайомства із одногрупниками через мережі; Zoom-івські (і не тільки) лекції та практичні; Viber-івські обговорення та голосування; ознайомлення із особливостями роботи у фізматівській мережі, використання корпоративної пошти та інших ресурсів...

День першокурсника

Перша зустріч з деканом

Дистанційні пари

Використання можливостей фізматівської мережі

Попереду – чудовий період навчання, зростання, вдосконалення!
Впевнено досягайте своїх висот!

Доцент кафедри інформатики
та методики її навчання        

Лещук С.О.

 

ACM ICPC 2020 I Етап (1/8 Фіналу) Південно-Західний Регіон

 І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування відбувся в он-лайн форматі в суботу 26 вересня 2020 року.

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка представляли чотири команди студентів фізико-математичного факультету. Найкращі результати показала команда TNPU_Chessу складі таких студентів: Ворончака Володимира Ігоровича (3-й курс, 014 Середня освіта «Інформатика»), Струка Олександра Сергійовича (1-й курс, 014 Середня освіта «Інформатика»), Галан Богдани Борисівни (1-й курс, 014 Середня освіта «Математика»).

Зокрема, команда TNPU_Chessіз 129 команд Південно-Західного Регіону зайняла 20 місце, із 28 команд міста Тернополя – четверте місце, а серед команд ТНПУ – перше місце.

Вітаємо наших переможців і чекаємо перемоги у четверть фіналі студентської першості світу з програмування АСМ-ІСРС. Бажаємо успіхів!

 

Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія

28 вересня 2020 року відбувся семінар-тренінг із організації проєктної діяльності в рамках дистанційного навчання під керівництвом канд. пед. наук, доц. Карабін Оксана Йосифівна. Метою заходу було залучення студентів скороченої форми навчання другого курсу фізико-математичного до проєктної діяльності, в контексті діджиталізації освітнього процесу.

У процесі роботи над проєктами студенти дізналися про сучасні тенденції проєктної діяльності в рамках дистанційного навчання, загальні принципи цифрової трансформації в освітньому процесі тощо. Кожному з учасників робота над інтегрованими проєктами сприяла підвищенню мотивації до систематичного оволодіння практичними вміннями впровадження цифрових технологій в освітній процес студентів, розвитку критичного та креативного мислення, удосконаленню фахових компетентностей на формування навичок науково-дослідницької діяльності.

Важливими враженнями заходу був науковий інтерес та зацікавленість студентів щодо організація проєктної діяльності в рамках дистанційного навчання та впровадження результатів у сферу майбутньої професійної діяльності.