Гостьова лекція для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП 122 Комп’ютерні науки

23 вересня 2024 р. для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП 122 Комп’ютерні науки, було проведено онлайн лекцію випускницею фізико-математичного факультету, фахівцем компанії «Простір», Гарах Ольгою Анатоліївною.

Ольга Анатоліївна провела лекцію на тему «3D-моделювання лабораторії «Inf.Gamestudio» технологіями штучного інтелекту».

Лекторка поділився досвідом роботи з використання методів наукових досліджень, напрацюваннями застосування технологій штучного інтелекту, результатами наукового дослідження із здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП 122 Комп’ютерні наук в контексті навчальної дисципліни «Методика наукових досліджень» (автор доцент Карабін О. Й.).

Велика подяка Гарах О. Я за підтримку талановитої молоді та співпрацю! 

Доцент кафедри інформатики

та методики її навчання

Карабін О. Й.

 

Обговорення із студентами другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП 122 Комп’ютерні науки освітніх положень

10 вересня 2024 р. із здобувачами освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП 122 Комп’ютерні науки відбулася зустріч гаранта ОПП – Карабін О.Й.

Під час зустрічі студентів було ознайомлено із «Положенням про організацію освітнього процесу», «Положенням про визнання результатів навчання, здобутих у неформальній та інформальній освіті», «Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність У ТНПУ ім. В. Гнатюка»,

Карабін О.Й. ознайомила здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП 122 Комп’ютерні наук, також із «Положенням про кваліфікаційну роботу»,  в контексті навчальної дисципліни «Методика наукових досліджень» (автор доцент Карабін О. Й.).

 

Зустріч із студентами

Ознайомлення із студентами «Положення про організацію освітнього процесу»

 

Доцент кафедри інформатики

та методики її навчання

Карабін О. Й.

Співпраця ТНПУ з Харківською гуманітарно-педагогічною академією

  Наприкінці травня магістранти  1 року навчання спеціальності «Середня освіта (Інформатика, математика, STEM-освіта)» та доценти Тернопільського національного педагогічного університету Барна О.В. та Лещук С.О. на базі кафедри інформатики Харківської гуманітарно-педагогічної академії взяли участь у весняному методичному марафоні «Досвід навчання інформатики у сучасних умовах»  та провели гостьовий семінар "Як навчати інформатики в умовах поширення штучного інтелекту та робототехніки?".

  Спікери Ольга Барна та Ярослав Стефанюк (студент групи змСОІн-13) розглянули штучний інтелект та робототехніку як новий тренд та їх вплив на освіту, презентували практики того, як інтегрувати ШІ та робототехніку в уроки інформатики, як розробляти інноваційні уроки інформатики з використанням ШІ та робототехніки. Учасники семінару під керівництвом модераторок зустрічі Лещук Світлани та з боку організаторів - Кисельової Олесі подискутували з приводу викликів, ризиків та можливостей викладання інформатики в епоху ШІ.

   Учасники - студенти обох вишів активно брали участь у дискусіях, ділилися своїм досвідом та ставили запитання доповідачам.

А сьогодні зареєстровані учасники отримали на пошті й сертифікати. Дякуємо усім причетним, що можемо спільно творити якісну освіту в Україні!

Онлайн зустріч учасників марафону

Початок семінару

Приклади активностей в STEM-центрі ТНПУ

Практичні поради від Ярослава Стефанюка про організацію роботи технічних гуртків Центру дитячої та юнацької творчості та клубів з робототехніки "РадоБот"

Сертифікат учасників

Доцент Барна О.В.

Викладачі ТНПУ – освітянській спільноті

 

 

Викладачі Тернопільського національного педагогічного університету продовжують співпрацю з освітянами України. З червня 2024 року стартувала чотирьохденна VII Всеукраїнська літня онлайн-школа «Освітні ініціативи» - 2024, яка об’єднала понад 250 учасників та учасниць з різних куточків України. Школа діє під егідою КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти" з 2016 року, її активним спікером упродовж усього періоду є доцент кафедри інформатики та методики її навчання Ольга Барна.

   

Сайт літньої школи

Цьогоріч науковиця, авторка підручників та модельних програм розглянула тему «Граючись - навчаємось інформатики у початковій школі», пояснила, як ігровий підхід сприяє більш ефективному засвоєнню знань з інформатики молодшими школярами та продемонструвала це на практиці за допомогою цікавих інтерактивних завдань. Студенти, які вивчають курс методики навчання інформатики у рамках освітньої програми Середня освіта (Інформатики, математика, основи STEM-навчання) активно використовують підходи, презентовані у рамках літньої школи, перебуваючи в активному освітньому полі сучасних методик навчання.

Доцент Барна під час виступу

Доцент, Ольга Барна

Підсумкова конференція з педагогічної практики

На фізико-математичному факультеті відбулася підсумкова конференція з педагогічної практики. У заході взяли участь студенти групи СОМІ-32 освітньо-професійної програми «Середня освіта (Математика, інформатика)» (друга предметна спеціалізація 014.09 Середня освіта (Інформатика) та методисти з інформатики - Шмигер Галина Петрівна, Струк Оксана Олегівна та Лень Андрій Володимирович.

Під час цього заходу студенти презентували цікаві матеріали, обмінювалися набутим педагогічним досвідом, обговорювали проблеми, з якими зустрілися під час проходження педпрактики, висловлювали свої побажання і пропозиції щодо покращення змісту й форм проходження педагогічної практики.

На  педагогічній практиці, яка тривала з 1 по 26 квітня 2024 року, студенти мали змогу познайомитися з освітніми установами, вчителями, учнями, а також ознайомились з матеріально-технічною базою та документацією шкіл. У цей період вони виконали завдання з різних дисциплін, зокрема інформатики, педагогіки, вікової фізіології та шкільної гігієни. Викладачі з цих спеціальностей отримали звіти про результати практики. Студенти, проходячи практику в загальноосвітніх навчальних закладах, виявили себе як толерантні, доброзичливі та творчі майбутні спеціалісти.

Щиру подяку висловлюємо декану фізико-математичного факультету Мирону Івановичу Громяку, кафедрам інформатики та методики її навчання, математики та методики її навчання, а також педагогічним колективам тернопільських загальноосвітніх навчальних закладів, у яких ми проходили практику.

У добрий час!

Анастасія Крицька презентує свою роботу

Студенти групи СОМІ-32

Тетяна Комарецька презентує свою роботу

Профорієнтація в рамках практики

Профорієнтація в рамках практики

Староста групи СОМІ-32

Анастасія Крицька