Профорієнтаційна робота з майбутніми науковцями Тернопільщини

14 листопада 2021 року відбувся II етап Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України 6-8 класів. Конкурс проводиться щорічно з метою пошуку й підтримки обдарованої учнівської молоді, популяризації наукової діяльності та розвитку наукового світогляду.

Цьогоріч учасники продемонстрували вагомі здобутки в наукових дослідженнях, вміло висвітлили методологію дослідження, розкрили результати реалізації власних проєктів і проявили неабиякі компетентності академічного письма.

Уже традиційно голова журі відділення комп’ютерних наук канд. пед. наук, доцент О. Й. Карабін провела профорінтаційну роботу з молодими науковцями, ознайомила їх із навчальним процесом фізико-математичного факультету, освітніми програмами «Середня освіта. Інформатика», «Інженерія ігрових проєктів», «Digital-аналітика» та акцентувала увагу на особливостях студентського життя.

Проведення конкурсу сприяє популяризації досягнень науки, техніки та новітніх технологій, вихованню в юних науковців демократичних цінностей нашої Вітчизни, розвитку науко-дослідницьких компетентностей.

Ми пишаємося юними науковцями Бучацької, Заліщицької, Теребовлянської, Шумської територіальних громад та радіємо їх духовному, творчому та науковому розвитку!

У добрий час та на звершення наукових здобутків! Все буде Україна!

 

Робоча зустріч у рамках проєкту DEDIMAMO

29 вересня 2022 року відбулася робоча зустріч учасників міжнародного проєкту DeDiMaMo «Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання», Eurasia, CPEA-ST-2019/10067. У роботі брали участь команди проєкту з Київського національного педагогічного університету імені Б. Грінченка (Україна), Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (Україна). Під час зустрічі обговорювалися питання розв’язання поточних завдань проєкту, а також підготовки до представлення фінальних результатів проєкту DeDiMaMo.

 

Координатор проєкту,

доцент кафедри інформатики та методики її навчання

Надія Балик

Міжнародна співпраця у рамках проєкту DeDiMaMo

На фізико-математичному факультеті триває міжнародний проєкт DeDiMaMo «Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання», Eurasia, CPEA-ST-2019/10067. У рамках його роботи відбувся науковий семінар «Прикладні аспекти задач математичного моделювання в умовах військового часу».

У ході семінару співкоординатор проєкту Надія Балик розповіла про цілі проєкту, основні завдання та результати їх виконання протягом 2019-2022 років, про насичену міжнародну співпрацю з колегами-науковцями з Університету Агдера (Норвегія), Київського національного педагогічного університету імені Б. Грінченка (Україна).

Про застосування математичного моделювання в розробці та роботі високотехнологічного озброєння розповіла учасниця проєкту Ольга Барна. Вона представила серію цифрових застосунків, які можна використати для комп’ютерного математичного моделювання практичних задач, які актуальні в умовах військового стану та будуть особливо потрібні для здійснення біологічних, соціальних та рекреаційних досліджень.

У роботі наукового семінару активну участь брали викладачі кафедри інформатики та методики її навчання, учасники міжнародного проєкту Надія Балик, Ольга Барна, Сергій Мартинюк, Ярослав Василенко, Інна Грод, Василь Олексюк, студенти спеціальностей «Середня освіта. Інформатика», «Середня освіта. Математика».

Учасники зустрічі високо оцінили важливість міжнародної співпраці у рамках проєкту DEDIMAMO.

Ольга Барна розповідає про застосування інструментів математичного моделювання

Представлення результатів роботи проєкту DEDIMAMO

Учасники наукового семінару

Координатор проєкту,

доцент кафедри інформатики та методики її навчання

Надія Балик

 

На фізико-математичному факультеті відбулось засідання проблемної групи з питань впровадження STEM освіти

Студенти 4 курсу спеціальності «Середня освіта (інформатика)» та викладачі кафедри інформатики та методики її навчання активно популяризують STEM освіту та працюють над розробкою нових підходів до її впровадження. Попри те, що в умовах військового стану неможливо організувати ані наукові пікніки, ані майстерки, які дуже часто проводили студенти та викладачі в університеті, у місті та поза його межами, дистанційний формат також може об’єднати усіх зацікавлених та бути вагомим чинником впровадження інновацій в освіту.

Днями в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка відбулись «Наукові STEM-посиденьки», які організовані доцентами Балик Н.Р., Барна О.В., Лещук С.О. Виступи учасників були дуже цікавими та інформативними, розкривали ідеї впровадження інтегрованого, практикозорієнтованого навчання, знайомили із новими ідеями в інформатиці, які в майбутньому можуть слугувати основою стартапів.

Навчання в дії інноваціям та активні комунікації – це один із інструментів підготовки висококваліфікованих випускників та запорука їх гарантованого працевлаштування. Приєднуйтесь до родини ТНПУ і будемо   STEMити разом!

  Доценти Балик Н.Р., Барна О.В., Лещук С.О.

Співпраця продовжується. Робоча зустріч учасників проєкту DEDIMAMO

20 травня 2022 року відбулася робоча зустріч учасників міжнародного проєкту DeDiMaMo «Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання», Eurasia, CPEA-ST-2019/10067. У роботі брали участь команди проєкту з Університету Агдера (Норвегія), Київського національного педагогічного університету імені Б. Грінченка (Україна), Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (Україна). Під час зустрічі обговорювалися питання розв’язання поточних завдань проєкту, а також підготовки до представлення результатів проєкту DeDiMaMo на міжнародній конференції у Норвегії.